استخرهای موجود در هتل های دبی

زمانی که قصد داریم به مسافرت برویم، قطعاً در خصوص امکانات مقصدمان تحقیق خواهیم کرد. برای سفرهای خارجی بخصوص شهرهای توریستی مانند دبی امکاناتی مانند هتل مناسب، جاذبه‌های گردشگری و بازارهای جذاب در اولویت هستند. با این حال بسیاری از افراد از کم و کسری‌های امکانات هتل نمی‌توانند چشم‌پوشی کنند و باید هتلی را برای اقامت در نظر بگیرند که اصطلاحاً فول آپشن باشد. یکی از مواردی که در بعضی از هتل‌های دبی دیده می‌شود استخر است. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم هتل های استخر دار دبی را معرفی کنیم که اگر این مورد از امکانات هتل‌های دبی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، بتوانید به راحتی هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. 

هتل ساحلی The Palm دبی

این هتل از جمله هتل‌های دبی محسوب می‌شود که علاوه بر استخر، دارای چشمه آب گرم نیز می‌باشد. در واقع علاقمندان به چنین امکاناتی می‌توانند از این هتل مجهز استفاده کنند. در نظر داشته باشید که از دیگر امکانات این هتل جذاب می‌توان به وجود یک سرآشپز فرانسوی بسیار ماهر در آن اشاره کرد.

هتل جمیرا دبی

از هتل‌هایی که هم دارای استخر روباز و هم استخر سرپوشیده در دبی است، می‌توان به هتل جمیرا اشاره کرد. بنابراین اگر چنین موردی برای اقامت شما در هتل‌های دبی اهمیت دارد، بدون شک این هتل انتخاب خوبی می‌تواند باشد. از دیگر امکانات فوق العاده این هتل می‌توان به سونا، کلوب شبانه، زمین تنیس، ساحل اختصاصی، ماساژ (باهزینه) و کلوب مخصوص کودکان اشاره کرد. البته هزینه هر شب اقامت در این هتل نسبتاً بالاست.

هتل ساحلی The Palm Fairmont دبی

این هتل ساحلی از هتل های استخر دار دبی محسوب می‌شود که دارای آب گرم است. ساحل این هتل منظره‌ای بسیار جالب رو به آسمان خراش‌های دبی دارد. این هتل زیبا را می‌توان به همه افراد برای اقامت پیشنهاد داد چرا که از ویژگی‌های منحصربفرد دیگری مانند زمین والیبال ساحلی، میزهای تنیس و قایق‌های مجهز برخوردار است. در نظر بگیرید که هزینه‌ی هر شب اقامت در این هتل تقریباً 250 یورو است.

هتل جمیرا النسیم دبی

از دیگر هتل‌های استخردار دبی می‌توان به این هتل اشاره کرد. علاوه بر این ساحلی بودن این هتل فضای بسیار زیبایی را برای توریست‌ها فراهم کرده است. از امکانات فوق العاده در این هتل می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، کلوب بازی کودکان، رستوران‌های عالی و کلوب شبانه اشاره کرد. در نظر بگیرید که اگر قصد دارید در یک هتل بسیار مجلل اسکان بگیرید حتماً هتل جمیرا النسیم را در نظر داشته باشید. این هتل برای هر شب 400 یورو هزینه خواهد داشت.

هتل آنانتارا دبی

یکی از هتل‌هایی در دبی که دارای ساحلی شنی است هتل آنانتارا بوده که در آن از 3 استخر شنا برای علاقمندان استفاده شده است. همچنین وجود آبگرم در این هتل آن را به یکی بهترین هتل‌های دبی تبدیل کرده است. استفاده از باشگاه برای جوانانی که اهل ورزش هستند نیز در این هتل کاملاً مهیا می‌باشد. گفتنی است که این هتل بسیار عالی در 40 کیلومتری فرودگاه دبی قرار گرفته است.

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار نیز از دیگر هتل های استخر دار دبی است کهه دارای امکانات بسیار زیادی از جمله ترانسفر فرودگاهی، نگهداری بچه، استخر روباز، سونا و جکوزی، کلوب بازی کودکان، زمین تنیس و باشگاه بدنسازی است. این هتل که 3 ستاره است از جمله هتل‌های معروف و پر رفت و آمد دبی محسوب می‌شود و خوراک کسانی است که می‌خواهند چند شب عالی را در دبی سپری کنند.

هتل سان اند سندز دوان تاون دبی

از امکانات اولیه این هتل 3 ستاره می‌توان به وجود رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. همچنین یک استخر روباز و اتاق ماساژ برای افرادی که چنین امکاناتی را برای انتخاب هتل در نظر می‌گیرند برای این هتل خواهیم داشت که هر زمان که علاقه به استفاده از آن داشتید، بلامانع خواهد بود. باشگاه بدنسازی و اینترنت رایگان نیز از جمله امکانات هتل سند اند سندز دوان تاون به حساب می‌آید.

سخن آخر

کلیه هتل‌هایی که در بالا به آن اشاره شد وجه مشترک‌ وجود استخر سرپوشیده یا روباز دارند که علاقمندان به چنین امکاناتی می‌توانند بر اساس شرایط دلخواه خود هر کدام را که می‌پسندند، انتخاب و رزرو کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد